Monday, October 21, 2019

ქართული ლიტერატურის წრე ,, ო, ენავ ჩემო, დედაო ენავ!“ (მე_9 კლასი)

                   ქართული ენის წრე- ,, ო, ენავ ჩემო, დედაო ენავ!
        სსიპ ქ.თბილისის N151 საჯარო სკოლის  ბაზაზე მიმდინარე წლის სექტემბრის  დასაწყისიდან გაიხსნება მე-9  კლასის მოსწავლეებისათვის საგნობრივი წრე ქართულ ლიტერატურაშიჩვენი ენა ქართული“. წრე იმუშავებს  პირველ სემესტრის განმავლობაში კვირაში ერთი დღე-ორშაბათს. მუშაობის ხანგრძლივობა 45-სთ.
წრეში გაერთიანების მსურველებმა მიმართოს წრის ხელმძღვანელ მასწავლებელს გიული ნატროშვილს და სკოლის ფეისბუქ გვერდს, სადაც განთავსებულია ინფორმაცია წრის მუშაობის მიზნებისა და განსახილველი საკითხების შესახებ. ასევე საკუთარ ბლოგზე
წრე იმუშავებს გაკვეთილების შემდეგ  45 სთ.
         მუშაობის მიზანისაგაკვეთილო ცოდნის გაღრმავება ესგ-ის შესაბამისად, ფოკუსირებული სწავლებამოსწავლეთა შემოქმედებითი ცოდნის წარმოჩენა.
გაუჩნდეთ ინტერესი როგორც ლიტერატურის, ისე წერითი უნარების მიმართ. რადგან დღეისათვის თითქმის წიგნი კომპიუტერმა ჩაანაცვლა, წრის მეცადინეობებში შემოვიტანეთ  ისეთი მხატვრული ნაწარმოებები, რომელიც დააფიქრებდათ მოსწავლეებს ისეთ ღირებულებებზე, როგორიცაა სამშობლოს სიყვარული, წიგნის სიყვარული, ზოგადად წიგნიერებაზე. წრის მთავარ ამოცანად მიმაჩნია მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გაღრმავება.




#
თემა
აქტივობა
მუშაობის ფორმა
კლასი
დრო
1
გაერთიანებული შეხვედრა წრისწევრებთან.წრის მუშაობის მიზნის,შესასწავლი თემების, გამოსაყენებელი რესურსების და მუშაობის ფორმების გაცნობა -გაანალიზება.
პრეზენტაცია  გეგმის გაცნობა
მთლიანი ჩართულობით.
მე-9
23.09.2019
2
შოთა რუსთაველი ბიოგრაფიული ცნობები , ვეფხისტყაოსნის მნიშვნელობა, ავთანდილის ანდერძი.
მოიძიე  მასალა, შეადგინე პრეზენრაცია და ისაუბრე ავთანდილის ანდერძში გამოთქმულ მთავარ ღირებულებებზე, დაასაბუთე შენი თვალსაზრისი.
ჯგუფური, ინდივიდუალური
მე-9
30.09.2019
3
ქართველი კლასიკოსები ილია, ვაჟა. აკაკი
იმსჯელე შენ საყვარელ ნაწარმოებზე, გააკეთე პრეზენტაცია ჯგუფში.
მთლიანი ჩართულობით,ინდივიდუალუ-რი.
მე-9
07.10.2019
4
ლიტერატურის თეორიის საკითხები: რითმა, მაღალი და დაბალი შაირი. კონფლიქტი
მცირე კოსნპექტის შედგენა და ნაწარმობებზე დაკვირვება. მოცემული ლიტერატურის სახეების გამოყენება.
მთლიანი ჩართულობით,წყვილებში
21.10.2019
5
ლიტერატურის თეორიის საკითხები: ეპითეთი , შედარება ჰიპერბოლა.
რუსთაველის ვეფხისტყაოსნიდან ამოიწერეთ შესწავლილი მხატვრული სახეები.
მთლითლიანი ჩართულობით,ჯგუური.
28.10.2019
6
ტესტირება განხილული თემების შესაჯამებლად
ტესტი,შეფასების რუბრიკები.
ინდივიდუალური
04.11.2019
7
ლიტერატურული სპექტაკლისათვის მზადება.რევაზ ინანიშვილის კიტრის ქურდი.
როლების დანაწილება.მთავარი სათქმელის წარმოჩენა.
მთლიანი ჩართულობით,ინდივიდუალუ-რი.
11.11.2019
8
ნიკო ლორთქიფანიძე ბიოგრაფია. მინიატურა გული
წაიკითხე ტექსტი, გადმოეცი მტავარ საკითხთან შენი დამოკიდებულება და უპასუხე კითხვას? მართლა რუკამ მოკლა ემიგრანტი?
მთლიანი ჩართულობით, ინდივიდუალური
18.11.2019
9
ფილმის ჩვენება- ექვთიმე ღვთის კაცი
ფილმი. ინფორმაციის შეგროვება.
მთლიანი ჩართულობით,ინდივიდუალუ-რი
25.11.2019
10
ესეს შედგენა
ესეს სტრუქტურის გაცნობა. სამი ნაწილი1. შესავალი,2. არგუმენტი3. დასკვნა.
ჯგუფური. ინდივიდუალური
02.12.2019
11
ტესტირება
არჩევით ბოლოიანი და ღია ბოლოიანი ტესტირება
ინდივიდუალური
მე-9
09.12.2019
12
ილია ჭავჭავაძე გლახის ნაამბობი
წაიკითხე ტექსტი გამოყავი მთავარი სათქმელი, იმსჯელე რა მხატვრული ხერხებით არის რეალიზებული სათქმელი.
ჯგუფური
15.12.2019
13
ჩანახატი
ჩანახატის წერის თავისებურებანის განხილვა, დაწერე ჩანახატი“ ჩემის აოცარი კუთხე“
ჯგუფური, ინდივიდუალური
23.12.2019
14
წერილი ჩემს მხატვრულ გმირს
წერილის სტილის შერჩევა
ჯგუფური
27.12.2019





















                დღევანდელი ჩვენი შეხვედრის თემა იყო შოთა რუსთაველის ბიოგრაფიული ცნობების მოძიება და ვებხისტყაოსნის მნიშვნელობა და ავთანდილის ანდერძში გამოთქმულ მთავარ ღირებულებებზე საუბარი.













No comments:

Post a Comment