ქართული ენის წრე- ,, ო, ენავ ჩემო, დედაო ენავ!“
სსიპ ქ.თბილისის N151 საჯარო სკოლის ბაზაზე მიმდინარე წლის სექტემბრის დასაწყისიდან გაიხსნება მე-9 კლასის მოსწავლეებისათვის საგნობრივი წრე ქართულ ლიტერატურაში „ჩვენი ენა ქართული“. წრე იმუშავებს პირველ სემესტრის განმავლობაში კვირაში ერთი დღე-ორშაბათს. მუშაობის ხანგრძლივობა 45-სთ.
წრეში გაერთიანების მსურველებმა მიმართოს წრის ხელმძღვანელ მასწავლებელს გიული ნატროშვილს და სკოლის ფეისბუქ გვერდს, სადაც განთავსებულია ინფორმაცია წრის მუშაობის მიზნებისა და განსახილველი საკითხების შესახებ. ასევე საკუთარ ბლოგზე:
წრე იმუშავებს გაკვეთილების შემდეგ 45 სთ.
მუშაობის მიზანი: საგაკვეთილო ცოდნის გაღრმავება ესგ-ის შესაბამისად, ფოკუსირებული სწავლება, მოსწავლეთა შემოქმედებითი ცოდნის წარმოჩენა.
გაუჩნდეთ ინტერესი როგორც ლიტერატურის, ისე წერითი უნარების მიმართ. რადგან დღეისათვის თითქმის წიგნი კომპიუტერმა ჩაანაცვლა, წრის მეცადინეობებში შემოვიტანეთ ისეთი მხატვრული ნაწარმოებები, რომელიც დააფიქრებდათ მოსწავლეებს ისეთ ღირებულებებზე, როგორიცაა სამშობლოს სიყვარული, წიგნის სიყვარული, ზოგადად წიგნიერებაზე. წრის მთავარ ამოცანად მიმაჩნია მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გაღრმავება.
#
|
თემა
|
აქტივობა
|
მუშაობის ფორმა
|
კლასი
|
დრო
|
1
|
გაერთიანებული შეხვედრა წრისწევრებთან.წრის მუშაობის მიზნის,შესასწავლი თემების, გამოსაყენებელი რესურსების და მუშაობის ფორმების გაცნობა -გაანალიზება.
|
პრეზენტაცია გეგმის გაცნობა
|
მთლიანი ჩართულობით.
|
მე-9
|
23.09.2019
|
2
|
შოთა რუსთაველი ბიოგრაფიული ცნობები , ვეფხისტყაოსნის მნიშვნელობა, ავთანდილის ანდერძი.
|
მოიძიე მასალა, შეადგინე პრეზენრაცია და ისაუბრე ავთანდილის ანდერძში გამოთქმულ მთავარ ღირებულებებზე, დაასაბუთე შენი თვალსაზრისი.
|
ჯგუფური, ინდივიდუალური
|
მე-9
|
30.09.2019
|
3
|
ქართველი კლასიკოსები ილია, ვაჟა. აკაკი
|
იმსჯელე შენ საყვარელ ნაწარმოებზე, გააკეთე პრეზენტაცია ჯგუფში.
|
მთლიანი ჩართულობით,ინდივიდუალუ-რი.
|
მე-9
|
07.10.2019
|
4
|
ლიტერატურის თეორიის საკითხები: რითმა, მაღალი და დაბალი შაირი. კონფლიქტი
|
მცირე კოსნპექტის შედგენა და ნაწარმობებზე დაკვირვება. მოცემული ლიტერატურის სახეების გამოყენება.
|
მთლიანი ჩართულობით,წყვილებში
|
21.10.2019
| |
5
|
ლიტერატურის თეორიის საკითხები: ეპითეთი , შედარება ჰიპერბოლა.
|
რუსთაველის ვეფხისტყაოსნიდან ამოიწერეთ შესწავლილი მხატვრული სახეები.
|
მთლითლიანი ჩართულობით,ჯგუური.
|
28.10.2019
| |
6
|
ტესტირება განხილული თემების შესაჯამებლად
|
ტესტი,შეფასების რუბრიკები.
|
ინდივიდუალური
|
04.11.2019
| |
7
|
ლიტერატურული სპექტაკლისათვის მზადება.რევაზ ინანიშვილის კიტრის ქურდი.
|
როლების დანაწილება.მთავარი სათქმელის წარმოჩენა.
|
მთლიანი ჩართულობით,ინდივიდუალუ-რი.
|
11.11.2019
| |
8
|
ნიკო ლორთქიფანიძე ბიოგრაფია. მინიატურა გული
|
წაიკითხე ტექსტი, გადმოეცი მტავარ საკითხთან შენი დამოკიდებულება და უპასუხე კითხვას? მართლა რუკამ მოკლა ემიგრანტი?
|
მთლიანი ჩართულობით, ინდივიდუალური
|
18.11.2019
| |
9
|
ფილმის ჩვენება- ექვთიმე ღვთის კაცი
|
ფილმი. ინფორმაციის შეგროვება.
|
მთლიანი ჩართულობით,ინდივიდუალუ-რი
|
25.11.2019
| |
10
|
ესეს შედგენა
|
ესეს სტრუქტურის გაცნობა. სამი ნაწილი1. შესავალი,2. არგუმენტი3. დასკვნა.
|
ჯგუფური. ინდივიდუალური
|
02.12.2019
| |
11
|
ტესტირება
|
არჩევით ბოლოიანი და ღია ბოლოიანი ტესტირება
|
ინდივიდუალური
|
მე-9
|
09.12.2019
|
12
|
ილია ჭავჭავაძე გლახის ნაამბობი
|
წაიკითხე ტექსტი გამოყავი მთავარი სათქმელი, იმსჯელე რა მხატვრული ხერხებით არის რეალიზებული სათქმელი.
|
ჯგუფური
|
15.12.2019
| |
13
|
ჩანახატი
|
ჩანახატის წერის თავისებურებანის განხილვა, დაწერე ჩანახატი“ ჩემის აოცარი კუთხე“
|
ჯგუფური, ინდივიდუალური
|
23.12.2019
| |
14
|
წერილი ჩემს მხატვრულ გმირს
|
წერილის სტილის შერჩევა
|
ჯგუფური
|
27.12.2019
|
No comments:
Post a Comment